Introductie Bootcamp

Wij leren je de basis van de oefeningen. Door middel van interval trainingen verbeter je je in zeer korte tijd je conditie zodat je klaar wordt gestoomd voor de hogere intensiteit lessen; Geschikt wanneer je:

– Zelden tot nooit sport
– Blessuregevoelig bent
– Structuur in je beweging en sport nodig hebt
– Klaar gestoomd wil worden voor de hogere intensiteit voor meer vet en calorie verbranding

Medium Intensity Bootcamp

Wanneer je deel gaat nemen aan deze les zal de intensiteit, maar ook het herstel tussen de oefeningen korter zijn dan bij de Low – Intensity lessen. Dit zullen zwaardere oefeningen zijn en het lichaam zal steeds meer wennen aan hogere belastingen. We werken hier aan de conditie d.m.v intervallen om het lichaam sterker maken, met als einddoel om vet te verbanden, spiermassa te kweken en meer figuur te krijgen voor de ladies.

High Intensity Bootcamp

Dit is dé ultieme work-out om het maximale uit je zelf te halen, jezelf uit te dagen en uit je comfort zone te treden. We proberen toe te werken naar een korte herstel tussen de oefeningen in, wat de conditie vervolgens opbouwt. De oefeningen zullen korter op elkaar afgestemd zijn om het lichaam steeds te blijven verrassen en in shape te brengen. Dit is weer goed voor de vet verbranding, conditie & uiteindelijk een sterker immuunsysteem.

Ladies Bootcamp

Dé bootcamp voor vrouwen alleen! Niet gericht op spiermassa, maar op een strakker & sexyer lichaam. In deze les zal er veel getraind worden op de bekende BBB, oftewel: Buik, Billen en de Benen! Door de grote spiergroepen te trainen zullen de kleine spieren ook beter gaan vormen. Tevens zal hier ook veel conditionele oefeningen tussendoor komen voor optimale vetverbranding. Bovenop dat, is er ook uiteraard ruimte voor plezier en nieuwe vriendinnen maken.